Power Mama

Zajęcia sportowe dla mam z dziećmi. Odbywają się dwa razy w tygodniu: w poniedziałki o godzinie 14:00 i we czwartki o godzinie 15:00. Trwają 60 minut.

Zajęcia sportowe dla kobiet z dziećmi to szansa na aktywność fizyczną mamy w towarzystwie swojego niemowlaka. To sposób na powrót do formy w czasie urlopu macierzyńskiego lub wychowawczego. Trening sportowy jest okazją do połączenia relaksu i zabawy poprawiającej humor z wysiłkiem fizycznym, który poprawia kondycję i wygląd sylwetki. Wspólne zajęcia umożliwiają zwiększenie więzi pomiędzy rodzicem, a dzieckiem oraz nawiązanie nowych relacji z pozostałymi uczestnikami treningu. Mamy rozmawiając ze sobą na zajęciach mają szansę na podzielenie się radami, sugestiami, historiami z życia. Power mama łączy w sobie elementy zajęć TBT, FB, ABT, strechingu. Ćwiczenia odbywają się w tempie niezagrażającym maluszkom, przy odpowiednio dobranej muzyce.

 

Power Body

Zajęcia sportowe dla kobiet i mężczyzn. Odbywają się we wtorki o godzinie 19:00 i trwają 60 minut.

Power Body, to autorski program Krawczyk Ewelina Fit, który łączy w sobie elementy treningu aerobowego, interwałowego, wytrzymałościowego i wzmacniającego, kończąc stretchingiem.
Przy systematycznym uczęszczaniu na zajęcia widoczne są szybkie efekty takie poprawa kondycji fizycznej, która owocuje poprawą wyglądu ciała, lepsze samopoczucie i pewność siebie.
Na pierwszych zajęciach uczestnicy otrzymują dzienniczki ćwiczeń, w których zapisywane są dokładne pomiary (waga, BMI, %tłuszczu, %wody w organiźmie, %masy mięśniowej, obwód pasa, obwód bioder, obwód uda, obwód bicepsu oraz ogólna ocena sylwetki). Pomiary będą wykonywane systematycznie i wpisywane do dzienniczków, w celu sprawdzania postępów.

 

Joga dla początkujących

Ćwiczenia fizyczne i umysłowe dla osób dorosłych prowadzone w kameralnym gronie. Odbywają się dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i w środy o godzinie 18:15.

Zajęcia grupowe jogi to sposób na poprawienie samopoczucia, uspokojenie emocji i umysłu, ruch. W ich trakcie uczestnicy mają szansę zrelaksować ciało, nauczyć się prawidłowo oddychać, poruszać się zgodnie z rytmem oddechu, poznać najważniejsze pozycje i sekwencje jogi. Na zajęciach Jogi dla początkujących uczestnicy wdrażani są w podstawy jogi Ashtanga. Aby przystąpić do zajęć potrzebny jest jedynie wygodny strój, niekrępujący ruchów ciała. Uczestnicy Jogi w Polanie mogą skorzystać z bezpłatnego wypożyczenia profesjonalnej maty do ćwiczeń.